26 Ocak 2014 Pazar

Rimmel Wake Me Up - 100 İvory


Feelunique sitesinden aldığım bu fondöten henüz ülkemizde yok ama watsons getireceğini açıklamıştı. En kısa zamanda gelmesini ve herkesin ulaşmasını umuyorum.

Ürün cam bir kapta ve oldukça şık bir şişede. Pompalı bir sistemi var.

İçinde güneş ışığında bakılınca belli belirsiz minik ışıltılar görüyorsunuz.

Ben çok iyi yansıtamadım ama dikkatli bakılınca farkediliyor.

Bunun sebebi yüze sağlıklı bir görüntü vermek, kesinlikle parıl parıl bir görüntü vermiyor. 
Bunu kullandığım günlerde aydınlatıcı kullanmıyorum. Üstüne sabitleyici pudra da kullanmıyorum hem matlaştırmasın diye hem de ihtiyacım olmuyor. Çünkü oldukça kalıcı. 12 saate yakın yüzümde duruyor gerçekten. Sabah ne kadar ürün kullanıyorsam akşam makyajımı silerken de o kadarı çıkıyor. 

Benim kullandığım renk en açığı. Renk çeşidi oldukça az, 3 tane. Benim tenime uyuyor rengi. Ne pembe ne sarı alt tonlu aslında ama pembeye daha yakın. 

Güneş ışığında duruşu ise bu şekilde. İçindeki ışıltılar farkediliyor sanırım :) 
Kapatıcılığı; orta derecede. Yüzümde kızarıklıklar olduğu zaman kapatabiliyor. 

İçerisinde spf 15 var ve bu yüzden akşamları flashlı çekimde yüzüm maalesef bembeyaz çıkıyor. Tek kötü yanı bu sanırım. 

Gramajı; 30 ml. İster feelunique'ten sipariş verin, isterseniz bekleyin :) Kalıcı, uzun zaman dayanan bir fondötene ihtiyacınız varsa bakmanızı tavsiye ederim. 

Mutlu günler :) 

Hiç yorum yok: