19 Ocak 2014 Pazar

Too Faced Naked Eye Palet


Sevgikli Passiflora'nın çekilişinden kazandığım paletti bu. Elimden uzun zaman düşmedi ama yazısını anca yazabiliyorum.

Doğal tonları sevenler bayılacaklardır bu palete. İçinde kahve farlar yoğunlukta.


Oda ışığında çekilen fotoğraf. 


Gün ışığında ise böyle. İçindeki ışıltılar belli oluyor. 

Too Faced yardımcı olmak için 3 bölüm yapmış; Day, Classic, Fashion diye. Büyük renkler kaş altına diğer renklerde uygulama ve gölgeleme için. 


Kapağın iç kısmından görüldüğü gibi kartlar çıkıyor.


Kartlar yine 3 bölümü içeren "nasıl uygulanır"ı gösteriyor.Bilmeyen ya da yeni başlayanlar için yol gösterici.


Sırasıyla; Like A Virgin, Pillow Talk, In The Buff.

Like A Virgin; soğuk ve mat bir kahve. Gölgeleme de muhteşem duruyor. 
Pillow Talk; Hafif bir renk, kahvelik var. Çok hafif ışıltılar var ama göz kapağında belli olmuyor ama sağlıklı bir duruş sağlıyor. Like a virgin ile çok güzel oluyorlar. Ya da göz kapağına sürüp eyeliner çekince de muhteşem duruyor.
In The Buff ise, mat ve kremimsi bir renk. Göz kapağını nötrlemek, kaş altını belirsiz bir şekilde aydınlatmak için ideal. 


Sırasıyla; Unmentionables, Satin Sheets, Birthday Suit.

Unmentionables; mavimsi ışıltıları olan yanar döner bir renk. Oldukça güzel bir gölgeleme sağlıyor. Abartılı durmuyor.
Satin Sheets; ben en çok aydınlatma da sevdim. Gerçekten tam bir satin renk. 
Birthday Suit ise favorim. Göz kapağında belli belirsiz duruyor ama oldukça şık bir renk.


Sırasıyla; Stiletto, Lap Dance, Pink Chees.

Stiletto; mat siyah bir renk. 
Lap Dance; yine yanar döner satin bir renk. Kahve tonlu bir renk. Ama günlük makyajda abartısız duruyor yine.
Pink Chees ise yine aydınlatıcı olarak çok güzel. Çok hafif ışıltıları var. 

Renkler kabında koyu duruyor gibi olsa da göz kapağında oldukça hafif duruyorlar. Günlük makyajınızı çok rahat yapabileceğiniz bir palet. Asla abartılı durmayan renkler. 

Kalıcılığı; ben Art Deco far bazımla birlikte kullandım hep ve kalıcılıkları muhteşemdi. 12 saatten fazla bile durduğum oldu ne bir çizgilenme ne dağılma. Bazsız bilemiyorum tabi ama yine uzun süre dayanacağını düşünüyorum. 

Dokuları; yumuşacık, alırken tozutuyor sadece göz kapağına uygulandığında dökülme yapmıyor. 

Gramajı; Büyük olan farlar 2 gram, diğerleri 0,9 gr. 

Ben fazlasıyla beğendim bu paleti. Şu an sephoralarda indirimde sanırım, ulaşabilenler bir baksın derim :) Fiyatı hakkında bir bilgim yok.

Herkese iyi pazarlar <3

Hiç yorum yok: