8 Kasım 2011 Salı

İlk mimim; Blogger Dedikodusu =)

Sevgili luzumsuzisleruzmani beni mimlemiş, çok çok çok teşekkür ederim kendisine =)

(resmi beğendim onu da aldım valla =) )
İlk okuduğunuz blog ve hissettikleriniz: Salıncakta iki kişiydi. Sizden gelenler blogunada makyaj malzemelerimi yollamıştım hatta =) Çok samimi bulmuştum çünkü.
Sanal alemden tanışıp görüştüğünüz bloggerlar: Maalesef görüştüğüm olmadı henüz ama o kadar çok görüşmek istediğim kişi var ki, hep farklı şehirdeyiz =/
Blog dünyasına adım attığınızda, gökyüzündeki yıldızlar kadar parlak gelen, asla onun gibi olamam diye düşündüğünüz bloggerlar: Sanırım yine salıncakta iki kişi =)
Kendinize yakın bulduğunuz bloggerlar: Karşılıklı olması dileğiyle deyip; makyaj sever, siyah prenses Zeynep, Serap Tan, lüzumsuz işler uzmanı, gözde ve onur, make ıt sparkle (pınar) diyorum.
Sürekli sayfasını açtığınız, okuyup yorum bırakmadan çıktığınız bloglar: Genelde okuyup yorum bırakıyorum ama acelem varsa bazen yorum bırakamadan çıkıyorum sonra bırakıyorum.
Moda blogları arasında en sevdiğiniz bloggerlar: Zet fashion
Yazılarını okurken keyiflendiğiniz bloggerlar: Siyah prenses, make ıt sparkle (pınar)

Blogger dediğiniz an aklınıza ilk gelen isimleri yazıyoruz, burada link vermiyoruz, aklımıza gelenleri patır patır yazıyoruz sadece. Bakalım kimler aklımıza gelmiş ve nicklerini ezberlemişiz:Siyah prenses, makyaj sever, salıncakta iki kişi, deepbeauty, ıtsbea, luzümsuz işler uzmanı, make ıt sparkle (pınar), kavala, gözde ve onur, elanor tiwele, makyaj çantam, marjo on the blog  ve daha biçoğuu =)

Bu mim adını ezbere yazdığım hangi bloggerlar tarafından yapılacak bakalımm =)

2 yorum:

justuntitled dedi ki...

Mesela benim tarafımdan yapılacak en kısa zamanda:)

Bahar dedi ki...

hahaha,bu resim harika!=))