25 Mart 2014 Salı

Yeniler; Gratis, Watsons, Sephora, Essie

 Merhabalar,
Bir süredir yazamıyordum yine; son olaylar, okul yoğunluğum, yeni çok fazla ürün almamam, aldıklarımı da henüz deneme aşamasında olduğumdan anca fırsat bulabildim. 
Son 1 ayda ufak alışverişlerim oldu. 
Kadınlar Günü indiriminden birşey almayacaktım aslında. Tesadüfen girdiğim watsons da Rimmel Wake Me Up Concealer ı görünce almadan edemedim. 

Gratiste gezinirken de merak ettiği Nivea köpük temizleyici ve Maybelline color tattoo Permanent Taupe'ı aldım.


Uzunca bir süredir Essie ojelerde gözüm vardı. Girdiğim boyner de gözüme en çok çarpan renk Bahama Mama oldu !


Ve Sephora %20 indirimi :)
Chanel'in Espiegle allığını ne zamandır istiyorum fakat krem allıklar o kadar övgü alıyordu ki LE olan İnspiration benim oldu. Yanında da Batiste kuru şampuanın küçük boyu ve testerlar. Sevgili Dörtdörtlük blogdan Gözde'm aldı gönderdi, testerlar da ona ait çok teşekkürler canım benim :*


Benim alışverişim bu kadardı, siz son zamanlarda neler aldınız?

Hiç yorum yok: