5 Kasım 2014 Çarşamba

NOTE Full Coverage Concealer - 2 & 3


NOTE'dan tercih ettiğim bir başka ürün ise concelaerı oldu. Çünkü çok övüldü ve benim gibi bir concealer delisi de duramadı. 
Ankara Pino Kozmetikten aldım ben. Oradaki görevli beni biraz zorladığı için 2 numarayı aldım. Gözaltlarım mor ve açık renkli bir concealer çok iyi durmuyor. Ama almış bulundum.

3 numarayı ise sevgili Kovakadınıyımben verdi.


Concealer tüpte ve sünger aplikatörü var. Ambalajı sert plastik, cam gibi görünüyor. Ml olarak çok az.


2 ve 3 numara ayırt edilemiyor çünkü serinin tüm concealer renkleri açık renk ve birbirlerine çok yakınlar. Koyu renkli biri kendine uygun concealer bulamaz. En kötü yanı bu bence. Yukardaki 2 numara alttaki 3 numara. 3 numara birazcık daha koyu sayılır aslında. Gözaltında en azından bir tık farkediyor.

Çok çabuk sabitleniyor, kapatıcılığı gerçekten hiç fena değil. Gün boyunca ise yerinden kıpırdamıyor. 

Serinin açık renk olması ve ml sinin az olması eksi yönleri ama çabuk sabitlenmesi, gün boyunca kıpırdamaması ise muhteşem. 

Fiyatı ise 22 yada 23 lira.

Hiç yorum yok: