2 Nisan 2018 Pazartesi

"Project Pan" mi Yapıyorum? "Hit The Pan" Ürünlerim

Herkese yeniden merhabalar :)
İnstabloggerlık çıktı çıkalı maalesef çoğumuz blogları boşladı. Ama hala blog okumayı seven biriyim :) Arada sırada ise kalıcı olması için bol içerikli yazı yazmayı seviyorum :)

6-7 sene önceden blogları takip eden birileri varsa mutlaka " 'Hit The Pan' ürünlerim" ,hadi şu kadar ürünle 'Project Pan' yapıyorum kimler benimle" gibi yazılar okurduk. Bende zaman zaman "Ay şu ürünleri gözümün önüne koyayım da sık kullanayım bitsin" diye düşünüp kendimce Project Pan yapıyordum ama yapamıyordum :D Hatta geçen sene, burada gördüğünüz ürünlerden bazılarını "hadi bitir" diye ayırmış ama sürekli kullanamadığımdan bitirememiştim.

E artık yazın evlenecek bir gelin olduğumdan, ilgi alanım artık kozmetik mağazaları yerine ev tekstili ve mutfak eşyaları mağazaları olunca ürün bitirmek çok kolay hale gelmeye başladı. Çünkü alma oranım o kadar azaldı ki. En son kozmetik ne aldım hatırlamıyorum bile :)


Toplu halde bitenlerim ve dibini gördüğüm bazı ürünler :)  Toplu fotoğrafa koymayı unuttuğum Nars Dolce Vita ruj ile başladım aslında. Benim için "my lips but better" deyimine uygun bir rujdu ve bir ara doğal dudak istediğimden bunu kullanmaya başladım, altına farklı dudak kalemleri ile kullandıkça daha da güzel oldu ve bitti :) E madem bitiyormuş bunlar dedim her gün bitirmeye heveslendiğim ruju kullanmaya başladım :) Diğer hit the pan ürünler ise tesadüfen bu zamana denk geldiler. Şimdi detaylara geçelim :)


*Batiste Kuru Şampuan : Sürekli kullandığım tek kuru şampuan. Birçoğu bıraktığı kalıntının gitmediğinden dolayı sevmiyor. Ama Duygu Özaslan'ın bir videosunda anlattığı gibi kullanıyorum ben ve sonuç enfes. Gece yatmadan önce saçınıza bolca sıkıyorsunuz daha sonra hiç karıştırmadan yatıyorsunuz, gece boyu zaten o kendi kendine emiliyor ya da başınızı dönderdikçe saça yedirmiş oluyorsunuz. Sabah kalktığınızda ise tertemiz ve kabarmış saçlar. Hem de hiç kalıntı olmadan :) Bu original'den çok Fresh olanını seviyorum ben :)

*Bee Beauty Foaming Facial Cleanser: Sürekli temizleme ürünü olarak bunu kullandım. Köpük formdakiler çok pratik ürünler ama köpük olduğu için çok ovalamadan yıkıyorum bu da bana temizlemiyor hissi veriyor sanki. Ama güzel bir ürün, cildi gerip kurutmuyor, çok uzun zaman gidiyor ve doğal içerikli.


Arada 2 rimel, 2 concealaer ve 1 far bazı da bitmiş. Hatta ben yazıyı yazana kadar 1 concealer daha bitti :)

*Maybelline Lash Sensational Mascara :Lash Sensiational Mascaradan kaç tane bitirdim bilemiyorum ve kendisiyle aramızda güzel bir ilişki var :) Gün içinde asla kirpikler düşmüyor, kıvırıyor, uzatıyor <3 Yeni paketini aldım bile.

* Loreal Paradise Extatic : Maybelline'den daha pahalı bir ürün. Hatta indirim döneminde bile 2 katı fiyat. Ama birçok rimele göre de uygun elbette. Ben bu rimeli de çok sevdim. Hacim vererek uzatıp kıvırıyor. Tekrar arada alırım. Evet biraz çabuk bitiyor çünkü kuru yapısı var ve kısa zamanda içindeki ürün donup kalıyor. Ben birkaç damla lens solüsyonu dökerek ömrünü uzattım. Siz de bu şekilde deneyebilirsiniz. 

*Bourjois Healty Mix Concealer: Marka ülkemizdeyken bu ürünü çok sevmiştim. Daha sonra bir tatilde karşıma çıktı yeniden aldım. Ürün güzel, kapatıcı ve kalıcı. Ama rengi oksitlenme yapıyor ve en açık rengi bile bana koyu kalıyordu. Sadece concealer sürdüğüm günler sapsarı bir tabaka belli oluyordu. Sanırım bir daha bu kadar peşine düşmem :)

*Urban Decay Naked Skin Concealer: Bu ürünü çoğu kişi severek kullanıyor. Ama ben bir sevemedim. Rengi bana koyu kaldığı için mi yoksa zaten bana uyacak bir kapatıcı değil ondan mı bilmiyorum. Bana göre rengi koyuydu, kapatıcılığı yeterli gelmedi. O yüzden bir daha kendi rengime uygun olanını aramam sanırım :)

*Urban Decay Eyeshadow Primer Potion : Bir alışverişimde tester olarak geldi ama içinde çok fazla ürün vardı. O yüzden o kadar uzun zaman kullandım ki. Bir de boyu mini ama ambalajı yine aynısı. Bu yüzden Urban Decay'i tebrik ediyorum. Ben bu ürünü çok sevdim. Renkli gibi ama sürünce şeffaflaşıyor ama çok az da olsa renk veriyor. Anında sabitleniyor ve farı tüm gün tutuyor. Eğer Başak Mac'i o kadar övmeseydi tekrar bunu alırdım :)


Ve geçelim dudak ürünleri kısmına :) 
5 ruj, 1 dudak kalemi, 1 allık/ruj, 1 lip balm ve 1 aydınlatıcı :) Sonuç çok iç açıcı :)

*Flormar Radiant Pink Aydınlatıcı : Baz olarak da kullanıma uygun inci pembesi bir aydınlatıcı. Ben elmacık kemiklerime uyguluyordum ve çok doğal, ışıl ışıl bir aydınlık katıyordu. Ama kokusu biraz ağırlaştı o yüzden tamamen bitmeden çöpe gitti. Yedek bile almışım zamanında :)

*Benefit Posie Tint: Benefit'in bu ürünleri hem yanak hem de dudak için. Mühür gibiler, sürdüğünüz yerden siz çıkarana dek asla çıkmıyorlar. Ben bu küçük boyunu genel olarak allık olarak kullandım arada da dudağıma :) Küçük olmasına rağmen çok uzun zaman gitti. Çünkü yoğun ürünler olduğundan minik bir iki damla yetiyor. 

*Lola Bomb Cosmetic Bubblegum Pop: Lola Bomb Cosmetics'in lip balmlarına ve peelingini bayılıyorum. Doğal ürünler ve sürdüğünüz anda yumuşacık dudaklarınız oluyor. Ürünü çok severek kullandım bitirdim. Çileklisini kullanıyorum şu anda da. Yatarken sürüyorum genelde ve sabah kalktığımda yumuşacık, ölü derisi olmayan bir dudağa sahip oluyorum. Kokuları ise efsane. Çilekli olan aynı çilek reçeli gibi kokuyor. Ama favorim sanırım Bubblegum olan :) O bitsin bundan alayım :)

*Nars Dolce Vita Ruj: İlk bununla başladı herşey :) Kendisini çok severek kullandım. İster sade ister dudak kalemi üstüne olsun, her türlü çok güzel duruyor. Kremsi olduğu için bitirmesi çok sürmüyor ama ben ilk başlarda çok kıyamamıştım kullanmaya :) 

*Mac Creme Cup: Zamanında bana yakışacağını düşünerek arkadaşıma sipariş vermiştim. Ama bu ton pembeler bana göre değil onu anladım. Mavi alt tonlu soğuk pembe ruj sevmediğimi çok iyi anladım :) Ama Golden Rose 502 numaralı dudak kalemi ile o kadar enfes oldu ki :) Bittiğinde bu kombin için çok üzüldüm.

*Urban Decay Kalem Ruj & Nyx Honey Nectar Kalem Ruj: Ud bir setin içinden çıkmıştı, parlak gloss gibi bir ruj. Biraz yapısı orta sert. Ve yine sevmediğim pembelerden :) Ama çok mavi alt tonlu değil. Biraz zorlanarak bitirdim yine de. Artık açılmadığında sevinerek bitirdiğimi kabul ettim :) Nyx ise çok önceden aldığım bir rujdu. Çok fazla kremsi bir ruj ve inanılmaz opak. Bitirmem zor olmadı ama her yere bulaştı falan. Yine artık açılamayacak boyuta geldi.

*Maybelline Colossal Sensation Ruj : Rujun adını şu an hatırlayamıyorum hatta seriyi doğru yazdım mı bilmiyorum :) Yine sevemediğim pembelerden :) Ama bu da GR 502 kalemle efsane oluyordu.

*Golden Rose 502 Dudak Kalemi : Yukarıda da yazdığım gibi soğuk pembelerle kombin ettim. Tek başına da inanılmaz güzel bir renk. Tesadüfen bitirmiş olduğum bir ürün oldu :) Yeniden alırım :)


Hit The Pan ürünlerime geçecek olursak, bu süreçte tesadüfen hit the pan olduklarını gördüm ve mutlu oldum :) Aslında henüz bitmekle alakaları yok ama bir adı atılmış oldu :)

*Wet'N Wild Comfort Zone Palet: O güzel altın ışıltılı grimsi renk var ya efsane. Çok kullanıldığından pan'i görüldü. Tek satsalar bu rengi yedek yedek alırım :)

*Wet'N Wild Walking On Eggshell Palet: Bu paletten iki rengi birden sevmiş ve tüketmişim :) Aldığım zamanlar çok kullanıyordum, sonraları unutmuşum bir ara yine kullanırken pan'lerini gördüm. Eğer  aralığı vermeseymişim çoktan bitermiş sanırım :) Bu paletteki 3 renkte çok güzel gerçekten.

*Gosh Rose Whisper Allık: Çok meşhur olan nude allık. İnanılmaz güzel bir tonu var. Ve evet her makyaja yakışıyor. Gramajı çok gözükse de aslında sık kullanınca hemen dibi gözükecek türden. Sanırım geniş bir pan'e yaydıkları için bu şekilde.


*Nars Sabitleme Pudrası : Adı çok uzun olduğundan yazmaya üşendim :) Ama yine çok meşhur ürünlerden birisi. Senelerdir her gün makyajımda kullanıyorum ve hala bitmedi. Bitsin yeniden gidip alacağım kesinlikle. İnanılmaz güzel bir aydınlık ve matlık veriyor. İkisini aynı anda nasıl yapıyor bilmiyorum ama yapıyor. Göz altlarını da koyulaştırmadan, çizgilere doldurmadan gün boyu sabitliyor. Ben beauty blender ile uyguluyorum ve bu şekilde çok seviyorum. 


Bitidiğim ve hit the pan yaptığım ürünlerim bu şekilde :) Fazlasıyla kozmetik bitirmiş ve pan görmüşüm. Aslında kendimi ödüllendirmem lazım ama canım çekmiyor :D Kozmetikseverlerin bir sözü vardır "hep almıyoruz, bitiriyoruz da" diye. Aynen gördüğünüz gibi :) Çekmeler dolup taşıyor elbette ama severek kullanıyoruz. Sevmediğimiz ürünleri de sevecek hale sokuyoruz :)

Umarım beğenerek okumuşsunuzdur, oldukça uzun bir yazı oldu :) 

Herkese mutlu haftalar:)

2 yorum:

ilke Çevik dedi ki...

Gelsin yeni project panlar o zaman :)

Mor Menekşe dedi ki...

Ah ah benimde project pan yapmam lazım ama sonunu getiremem sıkılırım diye hiç bulaşmıyorum.:)