22 Temmuz 2011 Cuma

Tatilde Alınanlar - Yeniler

Uzunca bir tatile gittim ve inanınki hiç dönmek istemedim. Gezdim sürekli. Ve tabiki de bol bolllll alışveriş yaptımmm =)
Birsürü cici aldım kendime ve hepsini çok sevdim. Sizlere de aldığım makyaj ürünlerini göstermek istiyorum. Hepsinin yazısıda kullandıkça gelecek.

Avon top allık - Kuzenim hediye etti. İstediğim ve merak ettiğim bir allıktı.
Mac sampleları - Pigment far ve fondöten
Inglot jel eyeliner - Bloglardan araştırıp aldım ve anlatıldığı kadar varmış.
Mac pro longwear concealer - Yine bloglardan araştılıp alınmış bir ürün, mor gözlaltlarım için iyi olacaklar =)
Sephora kırmızı ruj - İşte tam da aradığım kırmızı ruj, rengi muhteşemmmm
Inglot 31T fırçası

NOT: Eğer merak ettiğiniğz bir ürün varsa daha öncelikli olarak onu yazabilirim.

Hiç yorum yok: