28 Haziran 2011 Salı

Tatile Giderken...

Yarın tatile gidiyorum. Öyle deniz, kum, güneş değil ama :D İstanbul'a gidiyorum. Yanımda götürdüklerimi göstermek istedim. Belki biraz da olsa fikir olur.

Mosmor gözaltlarım için maybelline concealerımı yanıma alıyorum. Sıcakta dayanır mı hiç bir fikrim yok.

Olay spf 15 korumalı renkli nemlendiricimi alıyorum. O olmadan olmazdı zaten.

Yüz temizlemek için pek ürün almıyorum çünkü kullanmıyorum tatilde. Sadece avon dan aldığım toniğimi alıyorum bir de nemlendirici krem aldım mı bana yeter tatilde.

Aseton ve iki tane oje.

Avon göz makyaj temizleyicim.

Emotion'ın deodorantını alıyorum. Aslında parfüm kullanırım fakat şişelerin başına bişey gelir diye tatile deodorant götürüyorum.

Küçük olan everday minerals allık samplesı. Küçük gözüktüğüne bakmayın kaç kere kullandım ve içi hala yarıdan fazla dolu.

Flormar ikili allığımı alıp almamakta kararsızım.

Avon allık fırçam.

Cımbız, törpü, tırnak makası, kalem açacağı en lazım olanlar zaten.


Göz makyajımı temizlemek için makyaj temizleme pedi -stik pamuk- aldım ve carrefour un makyaj temizleme mendili.


Tatillerde ruj götürmek çok riskli.Sıcaktan çabuk eriyolar. Geçen sene öyle bir hata yapıp erimeye meyilli bir sürü rujumu düşünemeyip götürmüştüm. Ve sonuç eridiler :) O yüzden bende avondan ruj numune seti aldım. Eriselerde içim yanmaz. Üstelik renk renk oldukları için her kıyafetle kullanabileceğim ruj var.

Maybelline rimelimi alıyorum. Kalem çekmeden, far sürmedende gözü muhteşem gösterdiği için tercih ettim.

Siyah, mavi, yeşil ve eyeliner gibi kullanmak için simli siyah göz kalemi aldım.

Avon colortrendin yeşil farını alıyorum belki olur da sürerim.



Tokalarımı ve bir iki tane yüzüğümü avondan aldığım bu yeşil ve minik makyaj çantasına koydum.



Makyaj malzemelerimi de yine avondan aldığım bu makyaj çantasına koydum. İçi oldukça geniş. Bikaç şey daha tıktım içine.


Umarım faydası dokunur. Hepinize iyi tatillerrrrrrrr =)

NOT: Yorumunu yapmadığım ürünler var içinde onları da tatil dönüşü halletmeye çalışacağım.

Hiç yorum yok: