24 Haziran 2011 Cuma

Cilt Bakımı : Nivea Visage

Bir cilt bakımı analizi sonrasında almıştım bu üçlüyü. Cildim oldukça hassastır ve burnumun üstünde siyah noktalar var. Özellikle bu iki etken için verdi görevli bu ürünleri.

Yüz yıkama jelinin 5 etkisi varmış. Yüzü  gerçekten çok iyi temizliyor. İçerisinde tanecikler var ama çok sert ve büyük değiller. Çok hoş bir kokusu var.



Losyonunda sanırım içindeki bitkilerden dolayı garip bir kokusu var. Kötü bir koku değil sadece garip. Ama bir süre sonra sevmeye başladım bile bu kokuyu.

 Hassas ciltler için gündüz kremi. Kokusu ve nem verişi çok güzel. Ben nemlendirici kullanamam, yağlı yağlı bir his bırakıyor yüzümde diye düşünürdüm hep. Sürdükten sonra kolayca emiliyor ve cildi yumuşacık yapıyor.

 Fiyatlarını net olarak hatırlamıyorum ama %50 indirimdeyken almıştım üçünüde.

Hiç yorum yok: