19 Haziran 2011 Pazar

Flormar Oje Kurutucu

Ojeden bahsetmişken hemen kurutucudan da bahsedeyim. Ben genelde ojelerimi kısıtlı zamanlarda sürerim. O yüzden kurumasını beklerken çok zorlanıyordum. Mutlaka biyerine bişey oluyordu. Bikaç ay önce blogları gezerken flormarın oje kurutucusunu gördüm ve denemek istedim.Kocaman bir sprey. 400 ml. Uzun süre idare edecek cinsten.Limon kokulu. Oje sürüp 1 yada 2 dakika bekletin ardından spreyi sıkın. Kısa bir süre sonra sabitliyor. Ben ilk sıkımdan sonra biraz daha bekleyip tekrar sıkıyorumki tamamen sabitlensin. Sprey olduğu için tırnak kenarlarını biraz kurutuyor. Sıktıktan sonra krem sürerseniz o görüntü ortadan kalkıyor.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

bu oje kurutucudan bende de var... çok memnunum, ojemin başına bişey gelmeden, biyere sürülmeden rahatça kuruyor..... bloğunda başarılar diliyor, yeni postlarını bekliyorum tatlım...bende bekliyorum tabiki.. :)

http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

mavidunyam dedi ki...

evet gerçekten yardımcım oldu bu kurutucu. Teşekkür ederim gözde :) tabikide uğrmaaya çalışırım :)