1 Şubat 2012 Çarşamba

Mim =)

Makyajseverim beni mimlemiş =) Hadi başlayalım;

*Sence çok anlamlı bir söz?
Bir incir  reçeli repliğide olsa; "Bana nefes alan birşeyi sevme hakkı vermediler ben de incir reçelini sevdim.."






*Makyajında olmazsa olmazın?
Benim için concealerdır ve rimeldir.







*Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?
Öyle aman aman uyguladığım birşey yok. Doğru ürünler kullanmak olabilir ama.






*En sevdiğin içecek?
Kahve kahve kahve <3






*Nefret ettiğin birşey?
İnsanların çok bencil olması!

*En çok sevdiğin iltifat?
Her türlüsü mahbuldür =P






*Favori kitabın?
 Bende bugün en sevdiğim kitaplarımı düşünüyordum ne diye. Beni etkileyen her kitap favorimdir.






*Herkesin beğendiği ama senin sevmediğin bir ürün?
 Şu an o kadar çok düşündümki nedir diye. Ürün olunca aklıma ilk gelen çay olduu.

*Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü?
The Balm Shady Lady vol.2 paleti

Bu mim;
Gözde ve Onur'a
Pınar'a gitsinn =)

Hiç yorum yok: