23 Ekim 2012 Salı

Avon Foot Works Ayak Kremi

Kendim kullanmam için almıştım fakat annemin benden önce ihtiyacı oldu =) Annem kullandı yaz sonundan itibaren. Bende etkilerini görmek için bekledim.
Sil,ikon yapılı bir krem. Nemi az. Ama annemin kuruyan ayaklarına yine de iyi geldiler. Fiyatı uygundu. Sanırım 5-7 lira arası birşeydi. Ürün 75 ml. Diğer ayak kremlerinden biraz fazla.

NOT: Okulumdan dolayı, yurttaki internet bağlantımdan dolayı çok sık yazamıyorum. Ama her fırsatta yazmaya gayret ediyorum. Bu sene daha sık yazı gireceğim. Umarım bir türlü artamayan izleyici sayım artar. Çünkü 1,5 yıldır blog yazıyorum. Çok büyük hevesle yazmaya başladım. Güzel insanlar tanıdım. Hala severek yazıyorum. Ama bloguma istediğim ilgiyi göremiyorum. Birçok firma ve blog ziyaretçileri blogumun yüzüne bakmıyor. Bu da beni oldukça üzüyor. Çünkü ben çok isteyerek yazıyorum.
Bayramdan sonra biraz oje ağırlıklı bir alışveriş ve ihtiyaçlarımı alacağım. O zaman daha güzel yazılarım olacak. Takipte kalın =)

Hiç yorum yok: