13 Ekim 2012 Cumartesi

Bitenler #3

1.Avon Blue Rush EDP: Aldığım zamanlarda severek kullandım. Artık bitsin diye sık sık kullandım bu yaz.
2.Lens Solüsyonu: Sürekli marka değiştiriyorum. Bu da fena değildi.
3.Bioderma H2O: Favori makyaj temizleyicim. Hergün ten makyajı yapmadığım için uzun zaman kullandım. Biten 250 ml idi. Yenisi alındı tabikide postunu yapmıştım.
4.İnglot AMC Pudra: Çok severek kullandım bu pudrayı. Kenarlarında azıcık kaldı şu aralar tamamen bitirmeye çalışıyorum.
5.Mac Prolongwear Concealer: Dibinde kaldı ama pompasından gelmiyor. Pompayı çıkarmaya çalıştım ama fayda etmedi.Kırmakta istemedim. Napacağımı bilmiyorumda. Fikri olan ? =)
6.Avon Ruj: Bayıla bayıla kullandığım bir ürün daha. Çok güzel bir renkti. Ürün az olduğundan bittii =)

İlk 2si hariç diğerlerinin yazısı var blogta =)

Hiç yorum yok: