27 Kasım 2012 Salı

Yves Rocher Nem Maskesi

Cildimde yer yer kuruluklar var ve bende nem maskesi alıp biraz cildimi nemlendeirmek istedim. Mağazada karar verip aldım bu ürünü.
2 ya da 3 kez kullanmama rağmen oldukça beğendim.
Silikon gibi yapısı, sürerken hissediyorsunuz.
Kokusu muhteşem, sinüzütüm olduğunu ve ağır kokuları kaldıramadığımı söylemiştim ama bunda asla böyle birşey olmadı.
Yüzden temizlerken ben biraz zorlanıyorum.

Kullanıma gelirsem; nemli yüzüme biraz kalın bir tabaka olarak yayıp 5 dk bekletip yıkıyorum.
Sonrasında cildim gerçekten güzelce nemlenmiş oluyor. Sonuçtan memnun kaldım. Biterse yine alacağım ürünlerden biri =)

Ürün 50 ml ve fiyatı 14,90 lira.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

kokusu sonradan bana çook yoğun gelmişti. bir süre sonra kullanmak işkence olmuştu resmen. umarım sende böyle olmaz severek kullanırsın hep ^^

mavidunyam dedi ki...

henüz gelmedi bana ama umarım gelmezde, çok teşekkür ederim dofa =)

Unknown dedi ki...

ben de kullanıyorum ama yapısı sac kremi gibi geliyor cildimi temizlemek geliyor içimden kullandıktan sonra :)
güzel nemlendiriyor ama hakkını vereyim
güle güle kullan