27 Kasım 2012 Salı

Benefit Etkinliği (Ankamall Sephora)

 Hayır hayır bu etkinlikte değildim tabikide =) Resimleri Dörtdörtlük blogunun sahibesi canım arkadaşım Gözde iletti =) Ama orada olmayı ne kadar çok isterdim. Birazdan olayı anlattığımda anlayacaksınız.

Etkinlikte; ürünlerde %15 indirim yanında deluxe boy hediye, 3 ürün alımına da makyaj çantası hediyeymiş.

Ücretsiz makyaj için kullanılan malzemeler;
 Parfümler;
 O muhteşem Benefit standı. Bana bunlardan alsın birileriiiiiii
 Muhteşem allıkları;
 Holiday setler;

 Çılgın benefitçiler =) Burak Bey ve Şenay Hanım. Burak beyi geçen Ankara ziyaretimde tanımıştım. Çok da yardımcı olmuştu, çok tatlı birisi. Umarım bir daha denk geliriz =)
 Holiday set;
Veeee o muhteşem setler. İlk çıktıklarında gördüm ve vuruldum. Ama bulunduğum şehir dolayısıyla almam olanıksızdı, her zamanki gibi Gözde'ya başvurdum =) Ama birçok yerde bitmişti ve ulaşamadık. Sonra sevgili Ankara'ya gittiğinde arkadaşlarıyla seferber olup Gordion Sephora'dan ayırtabildiğim Feeling Dandy'i aldı =) İlk Sugarliciousı istedim fakat hiç yoktu. Kısmet feeling dandy deymiş. İyikide olmuş çünkü çok sevdim ben kendisini =) Ama umarım Şubatta yine bir etkinlik olur ve sevgiliye bu seferde sugarliciousı aldırırdım =)

Hiç yorum yok: