1 Aralık 2012 Cumartesi

Bioderma Sebium AI

 Artık yazabilirim bu ürünü =) Denemeden yazma taraftarı değilim. 2 aydır çok da düzenli olmasa da kullanıyorum.

Yazın hiç çıkan sivilcelerim iz yaptılar.Ben de ne geçirir ne yapsam derken bu krem tavsiye edildi. Denemek istedim hemen.

Gece yatmadan kullanıyorum ben. Lokal kullananda çok. Bende sivilce izlerimin olduğu bölgelere daha yoğunluklu sürüyorum. Sürüp ertesi gün mucize beklemeyin. Uzun vadeli bir çözüm bu. Kısa vadeli henüz bir çözümde yok zaten =) Sivilce lekelerime yi geldiğini düşünüyorum ben. Çünkü gözle görülür bir iyileşme var. Sivilce yeni çıktığı zamanlarda hafif bir yanma oluyor. Bunu iyiye yoruyorum. Çünkü büyüyüp yayılmadan küçülmeye başlıyor.
Kokusu hoş bir koku. Klasik krem kokusu değil. Ürün miktarı az. Ama 2 aydır tüm yüzüme kullanıyorum -hergün olmasa da- Ama fazlalaşırsa çok sevineceğim.
Ben bu üründen memnunum. Size de tavsiye edebileceğim bir ürün.

Ürün 30 ml ve fiyatı 49,50 lira.



2 yorum:

evremedusa dedi ki...

Merak ettim ben de sivilce sorunu yasıyorum hatta sebiumun diğer ürünlerini kullandım bioderma iyi geliyor bana,listeme ekledim:)

mavidunyam dedi ki...

iyi geliyorsa denemeni tavsiye ederim =) banada bioderma iyi geliyor çünkü =)