30 Aralık 2012 Pazar

2012 Yılından

Geçen sene sadece favori makyaj ürünleri olarak yapmıştım bu sene ise daha kapsamlı yapmak istedim. Okuması daha eğlenceli oluyor böyle yazıların =)

Öncelik kozmetiğin =)

Ten makyajı;

 Maybelline affınıtone fondoteni oldukça seviyorum, kalıp gibi değil oldukça doğal ve ten rengime uygun bir fondoten. Alix Avien pudra ise yine ten rengime uygun, cildimi güzel gösteren bir pudra.

Renkli kozmetik;

Kate Moss rujlar yapısıyla, rengiyle, duruşuyla favorim. Allıklarda ise bu sene en çok Maybelline krem allığı kullandım. Parmaklarımla çabucak uyguladım. Ve zaten şeftali renginde olması bir adım önde demek benim için =) İnglot kırmızı allık ile senenin sonuna doğru tanıştım ama favorim olmayı hakketti. Pigmentasyonu mükemmel, rengi çok canlı. Essense göz kalemleri kalıcılığı ve pigmentasyonlarıyla vurdu beni yine =)


Setler;




Benefit set kullanışlı biçimde olmasıyla ve kalıcılıkla çok beğendiğim bir set oldu.


The Balm Shady Lady vol.2 far paletinde biraz kalıcılık yaşasamda, pigmentasyonları ve renkleri çok güzel.


Tırnak ürünleri;
Ojelerde seçerkende farkettim hep mavi ve yeşil tonluları favorim yapmışım =) Golden Rose mıknatıslı oje gerçekten çok iyi, her kullandığımda herkes çok beğeniyor. Pastel koyu yeşil oje uzun zamandır aradığım renkti. Rimmel peppermint turkuaz rengiyle yaz kış kullandığım bir oje. Flormar duo chrome oje erkek arkadaşıma kadar herkesin beğendiği bir oje oldu. Flormar bebek mavisi oje yine çok tatlı bir oje.
Asetonu o kadar öven birisi değildim. Ama flormar aseton ojeyi dağıtmadan çıkarmasıyla -kırmızı ojeyi bile- favorim oldu. Bozmazsa bu yapısını asetonum artık flormar.


Cilt Bakımı;
Bioderma sensibio h2o yu sevmeyen yok sanırım. Çok güzel bir makyaj temizleyici. Bioderma sebium aı sivilcelerim için kullandığım yardımcı ürünüm. Yves rocher kayısılı peeling ve nem maskesi cildimi gerçekten güzel gösteriyor. Oriflame feet up ayak kremine annemle birlikte bayıldık.

Saç Bakımı;
Nude saç kremi gerçekten çok güzel. Saçlarımı güzelce nemlendiriyor ve yumuşacık yapıyor.


Kozmetik dışı;
İçecek;
Kış aylarında sıcak içecekler içmeye bayılırım. Çayı sevmeyen biriyimdir ama kahve ve bitki çaylarına bayılırım. Bu sene hastalandığımda ve annem yanımda olmadığından doğadanın nane limonunu içtim. Ve gerçekten çok iyi. Yatarken içiyordum. Ama çok güzel terletip rahatlatıyordu. İyileşmemde payı var =) Doğadan büyülü bohça - güllü yeşilçay ve Lipton naneli tarçınlı hergün içtiğim bitki çaylarından. Detaylı yazılarına yazacağım. Bol bol nescafe tükettim. Nestle sıcak çikolata olmazsa olmaz =)


Yiyecek;
Çikolatalı peyniri birçok yerden güzel diye duyunca. Küçük paketinden alıp denemek istedim. Ve gerçekten bayıldım. Nasıl olurki peynir ve çikolata demeyin, farketmiyorsunuz bile. Denemeyenler varsa hemen denesinler =)

Siteler;
Favori sitem kesinlikle lidyana oldu. Çok ilgililer, çabuk hazırlık çabuk teslimat ve ilgi muhteşem =)

Bir diğer site ise eczanemizde.com. Ürün hazırlamada ve gönderme oldukça hızlılar. Bol samplelı bir kutu geliyor zaten.


2010 yılı böyle geçti benim için. Umarım herkesin güzel geçmiştir ve 2013 bundan daha iyi geçer =) Herkese iyi senelerrrrrrrrrrr =)

2 yorum:

özge dedi ki...

normalde çokokrem ve peyniri çok severim aynı anda yemeyi biri tatlı biri tuzlu oysa, pınar bunu çıkarınca çok sevindim ama hayal kırıklığı oldu dondurma gibi birşey:)

mavidunyam dedi ki...

oldukça hafif ve belli olmuyor evet =) senin için evet hayal kırıklığıdır bu özge abla bu =)