11 Aralık 2012 Salı

Essence Long Lasting Göz Kalemi (Black Fever & Hot Chocolate)

Essence alışverişimden bu ürünleri almıştım. Ojeyi tanıtmıştım. Şimdi o çok bahsedilen long lasting kalemlerinde sıra =)

Ben uygun fiyatına siyah göz kalemi istiyordum gözümde saatlerce dayanabilen. Kahve far geçtiğimde de koyu kahve kalem çekiyordum eyeliner gibi o da dayanıklı olmalıydı. Gözde bu kadar övünce merak edip aldım.


Siyahın adı black fever ve oldukça siyah. Gözüme sürdükten sonra sabitleniyor ve gözümün içine çekiyorum. Gün içinde tazelemeden sadece son tarafta biraz yok olma oluyor o kadar. 


Kahverengi olan yani hot chocolate da çok güzel bir ton. Kahve farlarımı sürüp üstüne eyeliner gibi çekiyorum çok güzel oluyor gerçekten. Göz kapağımdayken hiçbir silinme akma bulaşma yapmadı.

Elimden çıkartırken ıslak mendille çıkartamadım yıkamam gerekti kalıcılığını siz düşünün =)

Fiyatları 5 lira.

Hiç yorum yok: