8 Aralık 2012 Cumartesi

Loreal True Match Concealer

Sevmediğim bir ürün maalesef. İndirim döneminde hadi lorealden concealer deneyeyim dediğimde almıştım.
Bir hata yapıp en sarımsı rengi aldım.
Oldukça beyazımdır ama en açık olan ivory bana göre değilmiş gerçekten.
Kapatıcılığınıda sevemedim maalesef. İyi kapatmıyor. Kalıcıda değil. Araştırmadan ürün almam sonucu oluşan hayal kırıklığı olarak değerlendiriyorum ben bunu =) Yinede kullanmaya devam ediyorum çünkü başka concealerım kalmadı.

Yeni bir ürün istiyorum yardımlarınızı bekliyorummm =)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

benefit eraste paste :)göz altlarımda ki morluklarla bi o başediyor

onorr dedi ki...

bende de var bundan canım, gecen kış almıştım indirimden. Gozaltında cok yapay duruyor :/ yüzüme kullanarak bitiricem artık.

mavidunyam dedi ki...

benefit ulaşabilsem ah keşkke =(

onurcum gerçektende çok yapay duruyor ve iyi kapatmıyor bulanıyor her tarafa falan. Ben mecburen kullanacağm

Unknown dedi ki...

Aklımızda bulunsun öyleyse bende arayıştaydım çünkü canım. :)