23 Aralık 2012 Pazar

İnglot Kırmızı Allık (66 numara)

 İnglot indiriminden aldığım allığım kımızı allık, 66 numara.


Pembe tonlu bir kırmızı aslında. Kopkuyo bir pembe gibi düşünün siz.
 Kabında o kadar güzel duruyorki =)

 Oldukça yüksek bir pigmentasyona sahip. Parmağımı dokundurur dokundurmaz kıpkırmızı oldu. İlk süreceğim zaman fırçanın ucuna azıcık aldım sürdüm o da nee kıpkırmızı oldum bile. Pudra fırçasıyla dağıttım yine olmadı. Hafif pudrayla geçtim bu sefer oldu =D Fırçanın ucuna çok az alıp birazda vurarak fazlalığını dağıtıp öyle sürmek lazım. Ve çok çok kalıcı bir allık. Sabah nasıl sürdüysem akşamda aynı şekildeydi.

Aşağıda swatchı var, üst taraftaki sadece parmağımı dokundurup sürdüğüm, alttakide parmağımda kalanı dağıtmamla oluşan =) Gerisini siz düşünün =)
 Ürün 4 gr ve 37 lira.

1 yorum:

Tuba Şahin dedi ki...

Çok zor bir renk. Kullanmak cidden çok dikkat ister =)