18 Ocak 2013 Cuma

Bitenler #4 & Çöpe Gidenler

Uzun zamandır biriktiriyordum bu ürünleri hadi bitsinler de yazayım diye, nihayet alttaki tablo oluştu.

 Nivea All In 1 Temizleyici: Bu üründen memnundum aslında ama sıkıldım. Çok uzun süre gitti. Cildimi iyi temizledi ve hassas cildimi tahriş etmedi. Ama yeni ürünler denemek istedim ve yeni temizleyicim yazısını yazacağım yakında =)

Parmex Aseton: Sevemedim bunu, her yere bulaştırıyor ojeyi çıkartırken. Biliyorum seveni çok ama flormar asetondan sonra daha bunu almam.

She Lipgloss: Oldukça uzun zamandır benimle, rengini çok seviyordum ama artık kötü oldu bende attım bunu.

Oriflame Concealer: Yazın çok sevdim hafif geldi kapattı ama son zamanlarda artık kapatamadı ve alacalı bozulmuş bir hal aldı ve çöpe gitti.

Nivea Pure & Natural Tonik: Sevdim aslında ama dediğim gibi yeni ürün deneme merakı =)

Oriflame Feet Up Ayak Kremi:  Çok çok sevdim ve bitti. Yenisi bulamadım katalogta. Bulduğum an alırım =)

Flormar Göz Makyaj Temizleyici: Fotoğraf çekerken eklemeyi unuttum bunu.Sevemedim bunu, yağlı his bırakmasıyla özellikle ama bitirdim. Azıcık kalmıştı ben çekerken yazana kadar bu da bitti. Yeni göz temizleyicilerimde sıra =)

Bol bitenli bir haftasonu geçirmeniz dileğiylee =)

Hiç yorum yok: