6 Ocak 2013 Pazar

Wishlist 2013

Aslında böyle yazı yapacaktım ama dörtdörtlük blogdan gözde yapıp twitterda hadi sizde yapın deyince dayanamadım bende listemin aklıma gelen kısımlarını yazdım =D aslında 2013 yılı benim için bitirme yılı olmalıki alacaklarımı alayım ve istediğim gibi bir koleksiyon oluşturayım =) Şu andaki ürünlerimden de memnunum ama istediklerim, gözümün döndükleri de olunca =)

Bakalım bunlardan bazıları nelermiş =)

Mac watch me simmer (hala satışta mı yoksa tekrar olacak mı şu an bir bilgim yok)

Nars niagara


Bobbi Brown moustrizing cream compact foundation


Bobbi Brown corrector


Bobbi Brown calypso  coral


Chanel Espiegle (aşık oldum buna, ilk almaya çalışacağım bu olacak sanırım =) )

Mac lightscapade msf (Bu da ilk almaya çalışacaklarımdan )

Estee Lauder disappear concealer


Urban Decay primer potion (geldi sephoralara ama alamadım tabi =/ )

Lush bufy


Lush mr.punch

Hiç yorum yok: