12 Haziran 2013 Çarşamba

Art Deco Ruj Fırçası

İçimden artık twitterı takip etmek gelmiyor, oldukça üzülüyorum ama  kafa dağıtmazsak da ne halde olabileceğimizi bilmiyorum. O yüzden yazılar yazmaya çalışacağım. 
Çantaya atmalık kapaklı bir fırça ararken karşıma çıkmıştı art deco. Fiyatının uygun oluşu nedeniyle aldım. Boyutu küçük ve metal kaplı.


Kapağını çıkartıp arkaya takınca fırça ortaya çıkıyor. Bu özelliği hoşuma gitti. Çünkü kapağı nereye koysam derdi yok. Fırçası biraz küçük. Biraz dağıtmayı güzel yapmıyor ama idare ediyor.

Birde ben açtığımda fırçalar biryere toplanmış görüntüsü vardı dümdüz değildi arada dağılma vardı. Dert etmedim düzelir dedim ama hala düzelmedi. Yıkayınca geçer mi diye düşünüyorum ama eminde değilim. Açıkcası bunu ihmal ettim ama öyle kalırsa ne yapacağımı bilemiyorumda.

Bu arada ürün fiyatı 11.50 lira.

Hiç yorum yok: