25 Haziran 2013 Salı

Yves Rocher Duş Jeli - Pamuk Çiçeği

Birkaç ay önce kampanyadan aldığım duş jeliydi. İki tane duş jeli 15,90 gibi bir fiyattı. Kokularına bakıp seçerken görevli bayan bu çok güzel hafif bir kokudur deyince bakmak istedim. Gerçekten çok hafif, çok hoş bir kokusu var. Kremsi bir yapıya sahip. Kullanılan kokuya göre değişiyor o yapı. Köpürmesi çok güzel. Hemen sönmüyor. Temizlenmesi de oldukça iyi. Benim memnun kaldığım bir duş jeli oldu. Diğer duş jellerinide tek tek deneyeceğim gibi görünüyor =) 

Tek olumsuz yanı 200 mllik boyu. Daha fazla gramaja sahip olsalar iyi olabilir.
İndirimsiz fiyatı ise 9,90 lira. Yves Rocher sık sık güzel indirim ve kampanyalar yapıyor. Mutlaka bakmalısınız bence =)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

evet canım bnm katılıyorum kokusu cok güzel ellerine saglık yazıların cok basarılı bnde bloguma beklerım :)

http://surdumsurusturdumm.blogspot.com/

mavidunyam dedi ki...

teşekkür ederim canım =)

Herseydenbirtutam dedi ki...

Ben de roll-onunu aldım yeni.Şimdi yazısını yazdım:)Güle güle kullan:)

mavidunyam dedi ki...

teşekkür ederim sende güzel günlerde kullan =)