17 Eylül 2011 Cumartesi

Garnier Kafeinli Göz Roll On

Benim gözaltlarım baya bi koyudur. Genetik aslında benim gözaltlarım. Anneannem, teyzem, annem yani ailenin kadınlarının gözaltları hep böyle =) Bazen o kadar koyu gözüküyorki kapatıcı bile yetmiyor. Bende kafeinli göz roll on'u denemek istedim. Ders çalışırken çok yorulan gözlerime iyi geleceğini düşündüm. Bir süre gece yatmadan kullandım her gün. Biraz hafifleyen gözaltlarım beni memnun etti. Fakat bir süre sonra unutkanlıktan, aman yarın kullanırım demelerden sonra varlığını bile unuttum diyebilirim. Vee gözaltlarım tekrar eski halini aldı.

Öğrenciler aslında bu ürünü kullanabilirler. Geç yatıp erken kalkması gerekenler. Ya da işi bilgisayar başında olanlar vs vs. Rahatlatma olarak rahatlatıyor gerçekten. Soğuk bir etki veriyor. O soğukluktan dolayı sanırım insan rahatladığını hissediyor. Şişi inmiş gözler ortaya çıkıyor. Ama ürünü bırakınca yine aynı terane tabi. Kısacası morluklara etkisi yok zaten böyle bir iddiası da yok ürünün. Fakat şişmiş ve dinç gözler isterseniz kullanabilirsiniz.

Fiyatı 14.90 dı ben aldığımda.

Ürün kutusundaki açıklamalar;

Bilyesi de şöyle ; (net çıkmamış sanki)
Bu ürünü bir daha alır mıyım? İnanın bilmiyorum. Okurken çok yorulacağım için faydasını göreceğime inanıyorum. Bitince ruh halim ne olur bilmediğimden sorunun cevabını veremiyorum.

15 liraya değer mi ? Daha ucuz olabilirdi açıkçası. Ama kesinlikle daha pahalı olmamalı.

Kabı yeşil kaliteli bir plastik. Kapağı şeffaf plastik. Kapağı da ürünün kabı gibi kaliteli olabilirdi.

15 ml ürün. Üzerinde 6 ay ibaresi var. Ama bozulma yapmamış bende. Gerçi 6 ayda olmadı daha. Günlerce kullanmama rağmen azalma az olmuş yani baya gidecek bir ürün.

Göz altlarınızda hafifçe ıslaklık kalıyor. Parmak uçlarınızla yedirebilirsiniz, yedirmesenizde hemen emiyor zaten.

Not: Bloglarda arada izleme butonları kayboluyor. Bu yüzden izlemeye alamayanlar ve daha sonra unutanlar oluyormuş. Yukarda sol köşede izle butonu var. Oradan da izlemeye alabilirsiniz.

Herkese mutlu hafta sonlarııııı =)

Hiç yorum yok: