10 Eylül 2011 Cumartesi

Dünkü Makyajım

Nerelerdesin diyenler oldu ve bu beni çok mutlu etti =) Üniversiteyi kazandığımı daha önce söylemiştim. Kayıt işleriyle uğraşıyordum hem de hasta olunca bir türlü yazamadım. Dün arkadaşımla buluşurken yaptığım makyajı çektim ama yüzümde hiç birşey yokmuş gibi çıkmış. Bakalım sizler beğenecekmisiniz =)
Chace özellikle yorumunu merak ediyorum =) Cilt rengimi merak ettiğin için yüzümün yarısını çektim yoksa sadece göz ve dudak ekleyecektim =)

Önce olay renkli nemlendiriciyi bütün yüzüme sürdüm.
Göz altlarıma maybelline concealerı uyguladım. Işıktan siyah gibi gözükmüş gözaltlarım ama baya iyi kapatmıştım oysaki =)
Kaş altıma ve göz pınarına avonun 4lü farındaki aydınlatıcı farı parmaklarımla uyguladım. Çok hafif olmasını istediğim için parmaklarımı kullandım.
Avonun simli göz kalemlerinden yeşili eyeliner gibi çektim üst kirpik dibine.
Avon spectra lash maskaramı uyguladım kirpiklerime.
Flormar ikili allığımdan fırçaya önce şeftali rengini sonrada koyu rengi alıp karıştırarak yanaklarıma sürdüm. (Işıktan dolayı pek belli olmuyor maalesef)
Dudaklarımada avon sunset  rujumu uyguladım.

Böyle hafif ve sıradan bir makyaj yaptım =) Sadece renkli nemlendirici kullandığım için yüzümdeki benler ve sivilciler belli olmş n'olur onları görmezden gelin =)

# Her türlü sorularınız için formspring hesabım ; http://www.formspring.me/mavidunyam

2 yorum:

Zeynep dedi ki...

aa ben nasıl kaçırmışım senin üniversiteyi kazandığını tabi uzun süre internetsizlik çekince bazı şeyler kaçıyo gözden :( öncelikle hayırlı olsun :) makyajında bence tam yaşına göre olmuş ;)

mavidunyam dedi ki...

rica ederim canım yaa, teşekkür ederim ayrıca =) makyajımı beğenmene çok sevindim =)