1 Ağustos 2011 Pazartesi

Avon Glimmerstick Diamonds Simli Göz Kalemleri

Bu kalemler ilk çıktığında mavi rengine vurulup almıştım. Sonradan baya sever oldum ve diğer renklerini almaya karar verdim. Şu an 4 rengi mevcut bende. Siyah, yeşil, mavi ve mor. Tam adlarını şuan hatırlamıyorum gidip bakmaya da üşeniyorum açıkçası =)


  • Mavisi lacivert gibi, koyu mavi yani. Simleride koyu mavi ve simlerini en çok belli eden renk bence.
  •  Siyahını çok severek kullanıyorum, simleri daha hafif ama çok güzel duruyorlar. Simleri gümüş rengi olduğundan ışık değdiğinde rengarenk oluyor.
  • Yeşil olan baya koyu bir yeşil. Bazen siyahımsı bile durabiliyor göz de ya da bana öyle geliyor. Simleri yeşil. 
  • Mor olan aslında tamamen mor bir renk değil, resimden belli de oluyor zaten. Simleri pembe. Aslında çok tatlı bir renk, gözaltında da çok güzel duruyor bu renk.
 Ben bu kalemleri çok seviyorum. Fiyatları %50 indirimle 9 liraya geliyor sanırım. Çok kaliteliler. Akma, bulaşma yapmıyor. Ben sabah sürüp giden akşam gelen biriyimdir öğrenci olduğum için ve sabah nasıl sürdüysem akşamda aynen öyle duruyor. Kesinlikle tavsiye ederim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Avonun sevdigim nadir urunlerinden ,her rengini .almak laziim ::)

mavidunyam dedi ki...

kesinlikle muhteşem bu kalemler =) marjonun mac ile karşılaştırması vardı o da bunları daha çok sevdiğini belirtmişti hatta =)