29 Ağustos 2011 Pazartesi

Bitenler #1

Avon Clearskin Siyah Noktalar İçin Tonik; Bu bitirdiğim 2. şişesi. Şimdi ambalajları değişti ondada şişe yarıda. Ve ben bu üründen çok memnunum. Cildimi güzelce temizledikten sonra sürüyordum, biraz yakıyor ve asit kokusunu alıyorsunuz. Ama cildimdeki bütün kiri çıkardığını pamukta çok gördüm.

Avon Gliserinli El Kremi; Kaçıncı bitirmem hatırlamıyorum bile.Bu kadar muhteşem başka krem görmedim. Ellerim aşırı kuru değildir ama kışın soğuktan illaki kuruyor. Ve bu krem o kadar güzel onarıyorki. Kuru cildede, normal cildede iyi geliyor. Kesinlikle tavsiye ettiğim, hatta mutlaka alın kullanın dediğim bir ürün. Tanıtımını yapacağım bir ara yine.


Avon Kuru Saç Uçları İçin Onarıcı Serum; Yine memnun kaldığım ve kaçıncı şişesi olduğunu hatırlamadığım bir ürün. Saçların kırılmamasını o kadar güzel önlüyor ve geciktiriyorki. Tanıtımı yapacağım en kısa zamanda.

Avon Colortrend Kapatıcı;Bu benim ilk kapatıcım. Ve baya uzun süre kullandım. Yoğun bir kapatması yok maalesef. Kalıcı da sayılmaz. Ama 6-7 liralık bir ürün için yeterde artar.

Carrefour Makyaj Temizleme Mendili; Kendisini 1 liraya bulunca 3 paket birden almıştım. 3ünüde bitirdim çok şükür. Hoş olmayan bir kokusu var. Makyajı iyi çıkardığını söyleyemem. Nasıl 3 paket bitirdin o zaman diyenler olabilir =) Ben ten makyajı yapmam. Sadece renkli nemlendirici kullanırım. Bunuda renkli nemlendirici, allık ya da çok hafif makyaj yaptığımda kullanıyordum. Benim için idare eder bir ürün. Ama ten makyajı yapanların beğeneceğini hiç sanmıyorum =)



Hep avon ürünü bitirmişim =) Çünkü kendisi benim tanıştığım ilk kozmetik markası. Önce komşumuzun sonrada sınıftan arkadaşımın satış yapmasıyla nerdeyse bütün ürünlerim avon oldu. Katalogta gördükçe, ucuz buldukça aldım. Memnun olduğum bir çok ürünüde var.

Hiç yorum yok: