15 Ağustos 2011 Pazartesi

Everday Minerals Kapatıcı



Everday Minerals ürünlerini bilmeyen yoktur. Türkiyeye gönderim yapmaya başladıklarından beri sitesine bakınıp duruyordum. Uygun fiyatından dolayı ve malum mor gözaltlarımdan dolayı kapatıcı sipariş ettim. Bendeki intensive fair. Sitedeki açıklaması; Tüm açık tenlere uygun olarak formüle edilmiştir. Yoğun pigmentleri ile tüm kusurları doğal bir görüntü ile gizler. Daha yoğun kapatıcılık için ıslak olarak da uygulanabilir.

Ben bu üründen oldukça memnunum. Çünkü istediğiniz kadar uygulayabiliyorsunuz ve yoğun uyguladığınızı belli etmiyor. Küçücük bir miktar döküp kullanmanız bile yetiyor. Nasıl bitireceğim hakkında bir fikrim yok açıkcası =) Ürün 5.5 gr. Ve ben 22 liraya almıştım. Yani oldukça hesaplıda.

Kapatıcısız gözaltlarım;(ışıktan kaynaklanan renk farklılıkları olmuş ama kapatıcılı ve kapatıcısız hali ayıtr edilebiliyor)

Kapatıcılı hali;

Flaşlı kapatıcılı hali;

Gördüğünüz gibi kapatıcılık muhteşem. Eğer bitirebilirsem tekrar alırım. Tabi ben başka kapatıcılarda kullandığım için bitirme sürem uzuyor. Everday Minerals'den aldığım kapatıcı fırçamla uyguluyorum. Onunda yazısı en geç yarın blogta.

Herkese mutlu günlerrrrrr =)

Hiç yorum yok: