23 Ağustos 2011 Salı

Bu Aralar "Ben"den...


Bol köpüklü kahve yaptım, mavi fincanıma doldurdum, geldim. Konuşmaya, benden bahsetmeye ihtiyacım var çünkü =) E hadi kısa kısa bahsedeyim benden =)
  • Bir önceki postta bahsetmiştim sınavdan. Kazandım =) Beklediğim yerdi, istediğim yere yakın bir bölüm ama bu kısmetmiş =)
  • Sıkıntılıyım çünkü yurt işini n'apacağımızı bilmiyorum. Kayda gidince bakılacak, gezilecek, görülecek. Ancak halledip döndüğümüzde rahat edeceğim.
  • Ailemin gönderdiği para yetmeyecek. Kredi almak istemiyorum. O parayı yemesi, içmesi güzelde ya ödemesi ?? Amma velakin burs da bulamıyorum.
  • Bursları araştırıyorum. Fakat şimdiye kadar şartsız şurtsuz bir burs göremedim. Ne hikmetse hep karşılıklı. Ama adı burs!
  • Lütfen göreniniz bileniniz varsa burslarla ilgili bir haber, bana haber verirse çok sevinirim.
  • Babama laptop alma konusunda ısrarlarım var eğer almazsa blogumla ilgilenemem =(
  • Blogumun büyümemesi beni çok üzüyor. Emek veriyorum, uğraşıyorum ama yorumsuz olan o kadar çok yazım var ki..
  • Malum ramazandayız hiç dışarı çıkmıyorum bu aralar. Evde rahatım ben dokunmayınnnnn =) 

Benden kısaca böyle =)
Herkese hayırlı akşamlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr =)

2 yorum:

justuntitled dedi ki...

Kahve çok güzel görünüyo:)
Ben milli eğitim bursu alıyorum ama sanırım sadece eğitim fakültesi öğrencileri için geçerli bi burs bu. Bölümünü bilmiyoruma ama söyleyeyim dedim:) Başbakanlık bursu da var. Bu dönemlerde başvuruluyo. Başka da bi bilgim yok burslar hakkında malesef:(
Kolay gelsin.

mavidunyam dedi ki...

Teşekkür ederimm =)
Teşekkür ederim burslar hakkında bilgi verdiğin içinde =) Eğitim fakültesi değilim canım =) başbakanlık bursununda daha süresi varmış onada bakacağım birazdan şartlarına..