10 Şubat 2013 Pazar

Flormar Matte - Beyaz



 Mat ojelerini çok seviyorum. Flormar ne zaman çıkartacak acaba diye de bekliyordum ve sonunda çok güzel bir seri çıkarttı. Çok hoş ve tatlı renkler var. Ben 2 rengini aldım. İlki ojede çok sevdiğim beyaz oldu. Bütün markalar siyah mat çıakrttı ama byeaz mat yoktu. Görünce direk elim buna gitti zaten.


 Tırnaklarımda 2 kat var. İlk katı biraz az sürmüştüm keşke daha yoğun sürseydim tam opak gibi durmadı çünkü. Ama yapısı ve fırçası bildiğimiz flormar. Oldukça iyi.



 Dün akşam sürdüm ve bugün biraz matlığı bozuldu. Zaten mat ojeler suda çok durunca, biyere sürtünce mesela yatarken yorgan yastık gibi parlaklaşıyor. Bu benim için çok dert değil çünkü 2 - 3 günden fazla aynı oje kullanmıyorum.


 Fiyatı 3,5 lira.
Oje çok taşırmışım gibi duruyor ama elimde öyle değil. Makro çekimin azizliği en ufak şey bile gözüküyor.

Hiç yorum yok: