18 Şubat 2013 Pazartesi

Bioderma Sebiım AI Correcteur

Biodermanın yeni ürününü heveslenip hemen denedim. Bioderma AI correcteurun vaat ettikleri şunlar ;
1.Nemlendirir
2.Bakım yapar
3.Kusurları kapatır, cilt tonunu eşitler.

Üstelik bakterilerin giderilmesine, kızarıklıkların yatıştırılmasına yardımcı olur, gözeneklerin tıkanmasına engel olup siyah nokta oluşumunu engeller.

Cilt tonunun eşitlenip hemde cildi tedavi etmesi benim için çok güzellik bir özellik. Çünkü 20 yaşınad biri olarak sürekli fondöten, pudra sürmek istemiyorum. Ama sivilcelerimin ya da renk bozukluklarının düzelmesi istiyorum. Bu ürün imdadıma yetişti diyebilirim.

Üst kapağındaki yeşil kısım kızarıkları nötrlemede etkili. Sivilcelerimi net olarak kapatmasada bir kapatıcıdan ya da fondötenden daha iyi kapattı. Kapağın üst kısmında gördüğünüz gibi minik bir aynasıda var. Kapağı çevirip açınca sıvı kısım karşımızda.


Sıvı kısmı 30 ml. Tek renk tonu var. İlk gördüğümde aa bu bana koyu dedim biraz yaydım yine koyu gibi geldi. Ama tamamen yayıp yedirince cilt tonumla bütünleşti. Hiçbirşey sürmemişim gibi oldu. Çok doğal duruyor. Birşey sürmüşsünüz hissi asla vermiyor.

Yedirilmiş hali;

Fondöten gibi bir kapatıcılığı yok. Renk tonunu eşitlemede ise oldukça iyi.


Bu ürün tarafıma gönderildiği için demiyorum ama gerçekten göz bebeği oldu. Şu sıralar biraz sivilcelerle boğuşuyorum ve onların iyileşmesine etki eden üstelik cilt tonumu dengeleyen bir ürünü sevmemem mümkün değil.

Ürün fiyatı 59,50 lira.



*Ürün tarafıma Bioderma tarafından gönderilmiştir. Teşekkür ediyorum  kendilerine.
**Ürün tarafımdan objektif olarak değerlendirilmiştir.



4 yorum:

pekbilmiş dedi ki...

aa çok beğendimm :) elimde çok fazla ten grubu ürün brikti ama bitince denemek istiyorum muhakkak :)

mavidunyam dedi ki...

bir tanesi bitince mutlaka dene gerçekten tavsiye ederim =)

Shimizu Zen dedi ki...

Tatlım bioderma ile hangı adresten ıletışıme geçtın, ben de denemek ıstedım de:)

mavidunyam dedi ki...

bu ürünü kendileri gönderdiler