1 Mart 2013 Cuma

The Body Shop E Vitaminli Göz Kremi


Uzun süredir yazı giremiyorum. Okullar açıldı, ona koştur buna koştur derken yeni fotoğraflarda çekemedim dolayısıyla yazı giremedim. Bu duruma daha fazla dayanamayarak instagramda paylaştığım fotoğrafı kullanarak yazımı yazacağım. Belki sonraki yazıda öyle olabilir =)

Yaşım 20 ve tabiki kırışıklık yok. Ama hergün concealer kullanıyorum ve cildim hassas. Bende gözaltlarımı nemlendirecek, fazla özellik beklemediğim bir krem aradım. Ve tabi yaşıma uyması önemliydi. Göz kremleri çok pahalı olduğundan ve özelllikleri çok fazla olduğundan arayışa girdim.

mervecim sağolsun bu kremi bloguna yazınca bende edinmek istedim ve sevgili'ye sipariş ettim tatilde.

Nemlendirmesini beğendim. Ufacık bir parçası yetiyorda artıyor. 1 dk bekleyip öyle concealerımı uyguladım. Ve çok kolay sürüldü. Bu çok hoşuma gitti. Herhangi bir yağ bezesi ya da tepki oluşmadı.

Ürün 15 ml ve çok uzun süre gideceğini düşünüyorum. Yine alıp kullanacağım bir ürün. Benim yaşım genç, sadece nemlendirsin ve de ucuz olsun diyen herkese tavsiye ediyorum.

Ürünün fiyatı 35 lira.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

ay nasıl sevindim beğenmene bitanem iyi günlerde kullan :)))

Süslü Günlüğüm dedi ki...

Bioderma sensibio eye bakabilirsin, bioderma h2o ile 50liraya geliyor. Oda uygun oluyor. Ben memnundum ama ust uste ayni urunler kullanmadigimdan bir dahaki gidisimde bu urunu alabilirim.:)

mavidunyam dedi ki...

onada bakabilirim bu ğrğün bittikten sonra =)

mavidunyam dedi ki...

merve bebeğim teşekkür ederim =)