18 Mart 2013 Pazartesi

Rimmel Apocalips Sıvı Ruj - 101 Celestial

Türkiye'ye gelir gelmez olay olan çok beğenilen ürünü bende birçoğunuz gibi 8 martta aldım. Doğal duran bu pembe gül kurusuna dönük rengi görünce çok beğendim. Diğer renklerinide çok beğendim ama o sırada o kadar karmaşıktıki watsons. Luna rengini şeftali-coral seven biri olarak istedim ama yabancı bloglarda swatchları beni soğutmuştu bende o gün kalabalıktan deneyemedim. Daha sonra Gözde'yle konuşurken, tüh baksaydım dedim. İlk fırsatta luna, aurora renklerine bakmak istiyorum.

Ben 101 Celestial rengini seçtim.

Kabı gloss kabı gibi. Fırça kısmı geometrik, sevdim bu tasarımı.

Fırçalı bir ürün. Gloss görünümünde kabına bakınca fakat sürüldüğü anda aynı ruj. Pigmentasyonu muhteşem. Fazlalılığını alarak kullanınca bile çok çok güzel renk veriyor. Kokusu birçok kişiyi rahatsız etmiş, bana ağır gelmedi. Zaten fırçayı çıkartırken geliyor sadece kokusu.

Kalıcılığı fena değil, birşeyler yiyip içtikten sonra elbette gidiyor ama hafif bir şekilde kalıyor.

Gloss gibi çok parlak değil ama matta değil. Yapış yapış olmuyor. Fiyatıda 13 lira ve 5,5 ml -ki pigmentasyonun yüksek olduğu düşünülürse uzun zaman gider-

7 yorum:

Unknown dedi ki...

ah şu kozmetik dietinin gözü kör olsun alamadım :(

mavidunyam dedi ki...

bu bozmuyomuş öyle diyorlar bebek =)

Z. Aysegul dedi ki...

muhtesem bir renk gercekten! <3

gösde dedi ki...

olay olan apocalips rujlar :D celestial rengini bi türlü deneyemedim, bana yakışmaz ama büyük ihtimal :/ keşke doğal tonlarda başka renkler de çıkarsalardı

mavidunyam dedi ki...

ayşegül; gerçekten öyle canımm <3

gözde bebeğim hiç sorma =D yakışabilir aslında, çok daha doğal durur bence =)

wishingbeauty blog dedi ki...

celestial çok hoş bir renk, bende severek kullanıyorum.

mavidunyam dedi ki...

Gercekten hos bir renk,güle güle kullanin.