4 Mart 2013 Pazartesi

The Body Salatalık Özlü Tonik

Çok uzun zaman önce Ankara'ya gittiğimde almıştım. O zaman mega day indirimi vardı. Benimde tonik arayışımın olduğu zaman olduğundan denemek istemiştim. Önce fresh line toniği kullandım. Sonra buna geçtim.

Ama bunu pek beğenemedim gibi. Aslında ürün çok birşey vaat etmiyor.
Kiri ve makyaj kalntılarını temizleyeceğini söylüyor ve yapıyorda. Ama öyle gözenektir, sivilcedir hiç etkisi yok.
Bazı şeylerde salatalık kokusunu severim ama bunda sevemedim. Toniği pamuğa döküp yüzüme doğru götürürken çok alıyorum ve o koku hiç hoşuma gitmiyor.

Bu toniği bir daha alır mıyım? Bu zamanlarda almam. Yani bu şu an uzunca bir süre gider zaten. Ve arada olan sivilcelerime, gözeneklerime, siyah noktalarıma etki eden bir tonik kullanırım. İlerleyen yıllarda sadece beklentim kir çıkarmak olursa seve seve alırım. Çünkü fiyatı çok çok uygun.

Ürün 250 ml. Plastik şişede ve fiyatı 10 lira.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ben de aldım tonik kullanmadığım halde indirimdeydi merak ettim
öyle duruyor :( bazen yüzümü yağlı hissedersem sabahları siliyorum okadar

mavidunyam dedi ki...

kirli hissedince, yağlı hissedince ya da sorunsuz cilde iyi gelir canım zaten ama benim beklentimle örtüşmedi =) ucuz bir ürün zaten arada kullana kullana gidersin =)