8 Mart 2013 Cuma

Bioderma Sebium Global

Bioderma'nın birkaç ay önce çıkardığı ve çok merak edilen ürününü yorumlama vaktim geldi =) Ürünleri deneyip gözlemleyip öyle yazıyorum biliyorsunuz bunuda son birkaç günde tam olarak gözlemledim.


Sivilceleri %84 oranında azaltmayı vaat ediyor. Ve bunu yapıyor gerçekten. Önceleri nemlendirici gibi sürüyordum tüm cildime ve tam etkisini görmemiştim. Geçtiğimiz günlerde çıkan iltihaplı sivilcemin ve kızarmış olarak duran sivilcelerime lokal olarak uyguladım.Ve bekledim 5 dakika falan. Maske gibi oldu, katılaşmaya başladı. Cildimden çıkarırken iltihapta çıktı. Tekrar uyguladım bende. Çünkü iltihap çıktıktan sonra kanar, kızarır hemen bende ve çok kötü olur. Ama bu sefer olmadı. Kızarmış olarak kaldı elbette ama çok küçük bir şekilde. Diğer sivilcelerimin ise kızarıklığı azaldı.

Böyle bir üründen mucize beklemeyin, ertesi güne geçecek gibi. Ama dediğini yapıyor ve küçültüyor. Hızlı bir şekilde geçmesine yardımcı oluyor.

Siyah noktalarda da etkiliymiş ama ben henüz ona dikkat etmedim.


Ben sevdim bu ürünü. Bende sebium AI kremide var. Onunla bunu karşılaştıramıyorum şuan. Bir tane bitirdim sebium AI ve bir pakette hiç açılmamışım var. Araya global girince, onun net etkilerini hatırlayamadım. Ama ilerleyen zamanlarda onuda deneyip yazacağım karşılaştırmalı yazısını.

Kokusu Sebium AI kreme göre daha hafif. Ürün yine 30 ml. Ama uzun zaman gidecektir yine.

Fiyatı 54,50 lira.

Bütün kadınların 8 mart dünya kadınlar günü kutlu olsun =)


*Bu ürün bana Ece Demirci ve Bioderma Türkiye tarafından denemem için gönderilmiştir.
**Ürün yorumlarım kişisel ve objektiftir.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

çok beğendim ben global i :)
siyah noktam bir kaç tane burnumun orda olurdu hiç yok artık
sivilceye öyle dediğin gibi mucizevi etkileri yok ama lokal olarak uygulayınca gerçekten de çabuk ve sivilce çoşmadan geçiriyor :)
tekrar tekrar alacağım
AI kremi de merak ediyorum
onunda yorumunu bi an önce bekliyorumm

mavidunyam dedi ki...

canım AI kremi de yazmıştım http://mavi-dunyam.blogspot.com/2012/11/bioderma-sebium-ai.html linkide burada =)

globali çok sevdim gerçekten =) benim iyah noktalarım var ama henüz takip edemedim onu =)