31 Mart 2013 Pazar

Yeniler

Geçen hafta ihtiyaçlarımla birlikte biraz alışveriş yaptım Yves Rocher ve Watsonstan.

Otacı Şampuan: çok iyi olduğunu duydum ve aldım denemeye başladım.

NYC 266 Oje: ne zamandır aradığım mor ojeydi grünce hemen kaptım.
NYC Topcoat: çok iyi olduğunu duyuyordum.
Flormar : Ojelerimin üstüne değişiklik katsın diye aldım.
Yves Rocher da duş jellerinde indirim vardı. İkisi 16 liraydı.

Rimel arayışlarım sonucunda sexy pulp aldım.

Yves Rocher da üyelere %30 indirim vardı ve bu kozmetik çantasıda hediyeydi. Çok kullanışlı bir çanta.




Avondan kalem ruj siparişim geldi.

Arzu ablanın blog satışından aldığım Nar Dolce Vita allık ve bbw vücut kremi. Yanındaki samplelarda arzu ablanın ufak hediyeleri =)

 Douglastan Art Deco ruj fırçasını görünce bayıldım.

Flormar kaş fırçasınında iyi olduğunu duydum ve uygun fiyatını görüp aldım.

Ben baya bol ürün alarak tamamladım 1 haftayı =) Herkese bol alışverişli bir pazar günü =)

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Hepsini güzel günlerde kullan canım, çanta harikaymış <3

gösde dedi ki...

güle güle yavrum allık duş jelleri rimel ve kalem rujların yazılarını bekliyorum :)))

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan tatlım
bende macten kaş fırçası istiyorum:( hala gidip alamadım..

mavidunyam dedi ki...

Arzu ablacim cok tesekkur ederim, seyahatlerde cok iyi olacak o canta =)

Gozde yavrum dediklerini suan deniyorum. Ondan sonra hemen yazcam =)

Ozge sblacim bu da oldukca iyi sevdim ben

Unknown dedi ki...

ben otacının şampuanını değil ama saç kremini kullanıyorum. Gayet güzel :) ben çok memnunum :)

mavidunyam dedi ki...

güle güle kullan =) bende memnun gibiyim şuan bakalım ilerleyen günlerde de böyle olacakmı =)