9 Mart 2013 Cumartesi

8 Mart İndiriminden Alınanlar


 
Benim olduğum şehirde gratis olmadığından watsons ve yves rocherdan alışveriş yaptım. Geçen sene tüm ürünlerde %50 yapan watsons bu sene 2.ye indirim yaptı ki bu çok saçma oldu gerçekten. Alacağım bir sürü şeyi alamadım. Bende en çok istediğim 2 parçayı aldım. Arkadaşımla gittiğimizden paylaştık. Yves rocher bence çok iyi bir indirim yaptı. Memnun kaldım ve merak ettiğim 2 ürünü aldım yine. Önümüzdeki günlerde deneyip yorumlayacağım tabikide.

Mc Donalsdan yemek aldıktan sonra bir döndükki bize duru abun ve arko krem hediyesi veren kızla karşılaştık. Çok düşüncelilerdi.
Maybelline siyah jel eyeliner
Rimmel Apocalips Celetial
Yves rocher bio vücut peelingi
Yves rocher bio roll on

3 yorum:

JaNJaN dedi ki...

güle güle kullan :)

mavidunyam dedi ki...

teşekkürler =)

Z. Aysegul dedi ki...

guzel gunlerde kullan canim :)