16 Mart 2013 Cumartesi

İnglot 27TG

İnglot ilk indirim yaptığında aldım bu fırçayı. Dua fibre bir fırça. Mac 187 muadili. Kalın bir sapı var, kıllarıda uzun. Ve sevdim böyle olmasını. Altta dik tutması için siyah kıllar var, siyah kılların üzerinde ise beyaz kıllar. Seyrek olduğundan beyaz kıllar, fondöteni doğal sürüyor, yoğun allıkları hafifletiyor.


Ben fondöten, bb krem, renkli nemlendiricilerde kullandım. Allıkta, pudrada ya da aydınlatıcıda uygulamadım. Krem allıklarıda çok güzel uyguladığı söyleniyor.

Fondöten gerçekten o kadar doğal sürüyorki bayıldım. Önce pıtpıt şeklinde fondöteni cildime koyuyorum sobrada yumuşak hareketlerle dağıtıyorum. Çabuk sürülüyor, zaman kazandırıyor. Fondötenden sonra renk değişiyor ama yıkayınca geçiyor ve tekrar beyazlaşıyor.

Herkeste olması gerekn fırçalardan birisi. Herşeyi doğal olarak sürmek için kullanlabilir.

Fiyatı 87 lira.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ben de cok seviyorum bu tarz fırçaları bende mac 187 ve elf inkiler var ama RT expert face i daha cok beğendim fondoten bb kremde.
sanırım allık için kullanacağım artık bunları cok doğal uyguluyor cunku dediğin gibi.

mavidunyam dedi ki...

hayat kurtarıcılar resmen, allıkta, krem allıkta da çok iyiler, RT kullanıyosan bunları allıkta kullanman daha iyi olur =)