20 Mart 2013 Çarşamba

Maybelline Jel Eyeliner

Maybelline bir süre önce bu jel eyelinerları piyasaya sürdü. Benim inglot jel eyelinerım var diye pek yanaşmadım. Ama artık 2.kez katılaşınca dedim yeni bir jel eyeliner almalıyım. 8 martta zorunlu ihtiyaç olarak aldım.

Ben siyah rengini aldım.

Ürün 24 saat kalıcılığı, akmamayı, kolay uygulamayı vaat ediyor. Ve bunlar doğru. Yumuşacık yapısı. Fırçaya çok kolayca geliyor. Ben çıkarana kadar kendiside dağılmadı. Ama tek katta simsiyah olmadı hemen. Ya da bana öyle geldi. Ama tabikide hiç sürülmemişlik yapmadı.

Ürün cam kavanozda. Mat ve buğulu bir cam ama. Kapağıda şurup kapağı gibi. Sevdim ambalajını.

Kapağı ilk açtığınızdaki görüntü bu ve resmen kullanmaya kıyılamayacak gibi duruyor.

İçinden kendi fırçası çıkıyor.

Fırça düz ve kılları kısa bir fırça. İşe yarar ama. Ben açılı fırçayla sürmeyi sevdiğimden bu fırçayı başka şeylerde ya da yanımda taşımak için kullanırım.

Eyelinerın sürülmüş hali. Sarı ışık altında çok net olmayan bir fotoğraf olsada fikir vermesi açısından koymak istedim.

Fiyatı 25 lira. Ama gramajı ne kadar bulamadım.

8 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş yahu bir ben beceremedim bu işi=((

Unknown dedi ki...

Çok yakışmış bebeğim ben fe kullanıyorum severek ;€

İlkay dedi ki...

eyelineri harika çekmişsin be :)

mavidunyam dedi ki...

begum çok teşekkür ederimm =) alışır elin zamanlaa =)

serap ablacım çok teşekkür ederimmm, güzel günlerde kullan sendee :*

ilkay teşekkür ederim =) resim net olsa daha iyi olurdu aslında =)

Unknown dedi ki...

güle güle kullan gerçekten iyi bir seri olmuş kahvesinde gözüm var :)

mavidunyam dedi ki...

teşekkür ederimm =) bence hemen almalısın =)

wishingbeauty blog dedi ki...

rimmel ve maybeline'nin jel eyelinerlarını almaya niyetlendimsede bir türlü karar veremedim.uygulanması nasıl, pratik mi?
bloğunuzu takipteyim,bende beklerim:)
http://wishingbeauty.blogspot.com/

mavidunyam dedi ki...

Rimmelinki arkadasim kullandi ve kolay sürdügünü söyledi ki o likit eyelinera aliskindir ama diger özelliklerini bilmiyorum. Birkac cekiste elin alisir. Ben cok rahat kullaniyorum. Formu bozulmadikca cok kolay sürülüyorlar.