12 Mart 2013 Salı

Yves Rocher Allık - 21 Teint Medium Abricote

Ürün alışverişine allık hediyesinden aldığım allıktı bu. Ben gittiğimde 3 rengi vardı. İçlerinde en kullanacağım ve hoş duracağını düşündüğüm bu vardı. Diğer allıklarda güzeldi ama ben bunu görünce çok sevdiğimden bunu tercih ettim.

Küçücük duruyor ama 7 grlık bir ürün aslında. Rengi pembe kayısı arası gibi. Ama pembeye daha yakın. Bende bu rengi sevdim. Çok tatlı duruyor beyaz tende çünkü. Arkadaşlarım rengini çok beğendiler. Kalıcılığını çok beğendim. Ama beğenmediğim bir konu varki; fırçaya çok zor gelmesi. Fırçayı baya bastırdıktan sonra alabiliyorum. Yüzüme sürerken oldukça pigmentli olup fırçaya gelmemesi değişik. Parmağımla swatch yapmak isterkende çok gelmedi. Ama bu benim için sorun değil, bastırarakta olsa geliyor ve yüzde çok hoş duruyor.


Buradaki swatcha aldanmayın yüzde muhteşem duruyor. Fiyatı 40 lira diye biliyorum.

Hiç yorum yok: