6 Mart 2013 Çarşamba

Art Deco Far Bazı

Sanırım art deco far bazı olmayan yoktur =) Bende birçok blogta forumda beğenildiğini duyunca sene başında aldım.

Öğrenci olduğum için uzun süreler dışarıdayım ve sürdüğüm farın dayanmasını istiyorum. Bu yüzden far bazı bir ihtiyaçtı benim için.

Ürün 5 ml. Ama küçücük göründüğüne bakmayın. Senelerce gider.

Ürün açık bir renkte. Sürdükten sonra şeffaflaşıyor zaten. Farın rengini ortaya çıkartıyor. Bu konuda gerçekten başarılı. Far uzun süre dayanıyor. Ama çok terlediğiniz anda birikme yapıyor ve farda orada birikiyor. 

Benim için en kötü özelliği ışıltılı olması. Mat farlarıda hafif ışıltılı yapıyor. Tamamen mat görüntü yakalanmıyor bu yüzden bazla.

Tam da burada göründüğü duruyor. Öyle belirginde olmuyor çok hafif ama benim gibi mat olsun makyajım diyenler için eksi bir yön bence.

Ama herşeye rağmen kendisini seviyorum. Fiyatı ben aldığımda 25 liraydı.

Hiç yorum yok: