12 Şubat 2013 Salı

Mac Cremeblend Blush - Ladyblush


 Ocak ayında aldığım mac'lerin arasındaki allık buydu. İlk rengine baktığımda soğuk geldi. Ay bu nasıl pembemsi duracak daha değişik sanki rengi dedim ama deneyince tek kelimeyle bayıldım.


 Çok tatlı ve doğal bir pembe. Uygulaması çok çok kolay. Üzerindeki parmak izlerinden anlaşılacağı üzere ben bunu şimdiye kadar parmaklarımla uyguladım çünkü fırçalarımın çoğu yurtta kaldı. Ama parmaklarla uygulaması bile o kadar kolayki. Çok çabuk yayılıyor. Çok fazla miktar alsanız bile çok doğal duruyor. Krem allık denemek isteyip çekinenler bunu bir denesinler mutlaka sevecektirler.


 Üstte direk parmağımla alıp sürdüğüm halleri, altta ise yayılmış halleri var. Yayılınca ne kadarda güzel duruyor değil mi ?

Ben sanki kalıcılık sorunu yaşadım. Fondöten üstüne uyguluyorum. Ve saatler sonra aynaya baktığımda çok az kalmış görüyorum. Ama tabi ben 4-5 saat sonraki bir bakmadan bahsediyorum.


Ürün 5,6 gr. Fiyatı son olarak 68 liraydı. Umarım uzunca bir süre mac zam yapmaz artık.

Hiç yorum yok: