26 Eylül 2013 Perşembe

Lila Kutu Eylül 2013

Elime salı günü geçen lila kutuyu okul 
yoğunluğumdan dolayı yeni fotoğrafladım. Akşam oda karanlığında çekildikleri için çok net değiller maalesef =/ Ama daha fazla bekletmek istemedim. Buyrun Eylül Keşif kutusuna ;



Bu benim ilk kutum. Dolayısıyla kutu yapısı ve boyutu hakkında bir fikrim yoktu daha önce. Ama kutunun tasarımına ve dokusuna bayıldım. Bu kutuyu kullanmaya da devam edeceğim kesinlikle. 
Tam bir lila rengi olan kutu, nubuk-kadifemsi bir dokuya sahip. Oldukça hoş bir tasarımı var =)


Kapağını açınca içinden bir kart ve yapma çiçek çıkıyor. Hoş detaylar.
Kartın arka yüzünde içinden çıkan ürünlerin gerçek gramajı ve fiyatları yazyor.


İçinden çıkan ürünler ise;

Oldukça dolu ve tam boy fazlalığı olan bir kuru oldu. İçindekilere gelirsek;
*Ecowell Tonik- Tam boy
*Toni & Guy Deniz Tuzu Etkili Saç Şekillendirici 
*China Glaze Oje - Tam boy
*Cyrene Argan Yağı - Tam boy
*More Than Soap Bitkisel Sabul - Defne&Rom
*Raen zeytin yaprağı duş jeli
*Felil Siyah Maske
*Activar Göz Kremi

Bütün ürünlere çok sevindim ve kullanacağım ürünler. Fakat china glaze ojenin rengi =( O kadar renk içinden bana bunun çıkması kötü oldu. Çünkü bu renk bir ojeyi kullanmadım, tırnaklarımda hiç güzel durmuyorlar. Ne yaparım bilmem =/

Lila kutu bu sistemle devam ederse kesinlikle ara ara yine alırım =) 

Hiç yorum yok: