14 Eylül 2013 Cumartesi

Loreal Üç Etkili Makyaj Temizleme Suyu


Yıllardır Bioderma H2O'yu kullanıp memnun olanlardan biri de bendim. Şu an evimden uzakta okul için koştururken yanıma bir miktar almıştım ve bitti. Ne alsam derken Loreal'in bu ürününü indirimde görünce hemen aldım. Hem yüz hem de gözler için kullanacağım için oldukça avantajlı olacaktı benim için. 


Ben yüz içinde göz içinde bunu kullanıyorum makyajımı çıkartırken. Su gibi bir ürün. Yağlı ya da yapış yapış değil. Hassas ciltli biri olarak hiçbiri hassasiyet yaratmadı bende. Gözlerimi de acıtmadı. Göz makyajını iyi çıkarttı. Fakat cilt makyajımı birazcık iyi çıkaramadı. Ardından yüzümü yıkayıp toniklerken biraz daha bb krem kalıntısı pamuğa çıktı. 

Ama fiyatına göre oldukça iyi bir ürün. Belki 2 - 3 pamuk kadar cilt temizlense tamamen çıkar. Ben bahsettiğim durum dışında memnun kaldım. Kokusu varla yok arası. 

Son olarak 200 ml ve indirimden ben 9,75 liraya almıştım. Watsonslarda hala indirimli.

Mutlu hafta sonlarııı ==

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu ürünü çok övdü tüm bloglar evet ! Güle güle kullan canım.Bende gözmakyajım ve yüz makyajım için ayrı ürünler kullanıyorum.Göz makyajım her ürünle çıkmıyor mascaramı çıkarmakta zorlanıyorum ..Bu ürün tam bana göreymiş aslında elımdeki ürünler bitince bunuda bir deniyim bakalım sevgiler öpüyorum :*