20 Eylül 2013 Cuma

Makyaj Hikayem

Sevgili Makyaj Blogum böyle bir yazı yazmıştı, uzun süredir bende istiyordum yazmayı. 

Makyaj hepimizin en sevdiği şey olsa gerek. Rengarenk ürünlerle resim yapar gibi oyunlar oynayarak makyaj yapmak kadınların en büyük zevki. Peki makyaj yapmaya ben nasıl başladım?

Görsel google dan alıntıdır.


Lise yıllarımda makyaj yapan biri değildim. Renksiz lipglossum ve şeffaf rimelim oldu uzunca zaman. Küçükken meraklıydım =) İlk rimelimi sınıfta avon satan arkadaşımdan almıştım. Daha sonra bunu hafif lipglosslar ve rujlar izledi ama tabiki asla okulda kullanmazdım ki okulda bu tür ürünler kullanmasını bende yanlış bulanlardanım. Hafta sonunda bazen dersanede bazen arkadaşlarla buluşmada kullanırdım bunları da.

Bir ara çok  pudra almak istedim. Aldım ama hiç kullanmadım =) Renkli göz kalemlerine çok meraklıydım lise sonda.En fazla makyaj tabikide lise mezuniyetimde yapıldı. Hatta ilk kaşlarımı mezuniyet günümde aldırdım =) 

Üniversite 1de azıcık ürünüm vardı. 1 tane allığım vardı mesela. Hiç sevmezdim allığı güya şimdi ise en sevdiğim şey <3 

İlk pudramı üniversite 1.sınıfın ortasında ik fondotenimide yine üniversite 1.sınıfın sonunda aldım. İlk farımda yine üniversite 1de alındı. 

Geçen sene yani üniversite 2de, en çok malzememi aldım. Şu an her ürün grubundan var elimde. Allıklarım şu an çok fazla bence. Ama çok sevdiğim ve kullandığım ürünler. Şu anda bütün ürünlerimi kullanıyorum. Kullanmadığım boşuna aldığım ürün yok. Kendimi tanıyarak, ürünleri inceleyip okuyup öyle alıyorum. 

Şu anda kendime göre bir koleksiyonum var. Ama elimde bitecek ürünler, yerlerine yenisi gelecek ürünler elbette var. Koleksiyonum tamamen elbette oluşmadı. Ama şu anda da bayılarak kullandığım ürünlerimin olduğu bir makyaj grubuna sahibim =) Üniversiteyi bitirip kendi evim ya da odam olunca daha kaliteli ürünler almayı planlıyorum. Mesela bir Burberry gibi..=)

Makyaj hikayemi nasıl buldunuz peki ? =) 

Yakın zamanda bir de öğrenci olarak nasıl malzemeler kullandığımı, hangi ürünleri tercih ettiğimi, hangi markalardan alışveriş yaptığımı yazacağım bir post olacak. Takipte kalın =)

Herkese mutlu akşamlar =)

Hiç yorum yok: