26 Kasım 2013 Salı

Yeniler ; Muabookblog, Clinique, Flormar

Aslında uzun süre önce aldığım bir alışveriş yazısıydı ama okul yoğunluğundan anca fırsat bulup yazıya alabiliyorum =)

İlk alışverişim sevgili Muabookblog ' un tatlı sahibinden aldıklarım.
Yurtdışıdan geldiler. Instagram hesabına bakarsanız kalan ürünleri ve aralıkta gelecek ürünleri görebilirsiniz.
Ben Urban Decay Shattered Face Case ve EOS lip balm aldım. İlk izlenimlerim olumlu yönde her ikisi içinde =)



Clinique'in yılbaşı için olan setlerini seviyorum. Çünkü çok avatajlı oluyorlar. Party Favours adlı seti sipariş ettim, yanında haki renkli bir göz kalemi ve 150 lira üzerine hediye bir set geldi. 


Flormar da ise Light of Flowers serisinde %80 indirim olunca bende dayanamadım ve teracottasını ve lipglossunu aldım. 


Fotoğraflar maalesef çok net değil, yeni fotoraf çekimi için uygun zaman bulamadığımdan ve instagrama fotoğrafları yüklerken filtrelediğim için netlikleri kaybolmuş. Ama çok yakın zamanda tek tek yazıları gelecek. 

İlk hangisinin yazısının gelmesini istediğinizi yoruma bırakabilirsiniz =)
Mutlu günlerr =)

Hiç yorum yok: