30 Ocak 2014 Perşembe

Son Zamanlarda

Merhabalar :)
En sevdiğim yazılardandır favoriler ve son zamanlarda yapılan yazıları. Şu an tatilde evimde olduğumdan bütün makyaj malzemelerim yanımda değil, favoriler yazısı yazamıyorum ama instagramda aktifim ve son zamanlarda neler yapıyormuşum bakalım :)

Bu arada beni instagramda takip etmek isterseniz adım ; bsrsbp


Yoğun bir okul dönemi geçirdim bu yüzden evimde sıcacık bitki çayımla, televizyon izlemek son zamanlardaki en büyük zevkim.
Kupamı da sık sık göreceksiniz, çünkü çok beğenerek aldım ve zevkle kullanyorum.
Merak edenler için kupa; Mudo concept



Rimmel Space Dust ojeler çok ilgimi çekiyordu ve istediğim 2 rengi aldım. Total Eclipse'in yazısı blogda mevcut :)



Everyday Minerals Fair ve Ecotools airbrush concealer fırçası son zamanlardaki favori kapatıcı ikilim oldular.
Çok doğal duruyor, mor gözaltlarımı çok iyi kapatıyor ve ecotools fırçayla çok kolay uygulanıyor.



The Balm far bazını ne indirimli ne indirimsiz bulabiliyordum. Geçenlerde tesadüfen bulunca hemen kaptım. Ben aldıktan sonra indirim oldu Gratis de fakat üzülmedim indirimsiz aldığıma çünkü gidemeyeceğimi biliyordum :)


Tatilin en sevdiğim yanı da ardı arkasına kitap okuyabilmem;
İlk kitap Uçurtma Avcısı. Çok önerdiler bu kitabı bana. Gerçekten çok güzel bir kitap fakat üzücü. Zevkle okudum ama.



Diğer bir kitap ise uzun zamandır okumadığım Tess Gerritsen. 2 günde bitirdim. Çok akıcı, korkudan uzak bir kitap. Gerilim anlamında da az ama oldukça sarıyor. Soluksuz okudum gerçekten. Yanında ise organik kuşburnu :)



Şu anda okumaya devam ettiğim kitap ise Kürk Mantolu Madonna. Yine oldukça önerilen bir kitaptı. Daha yeni başladım, şimdilik iyi gidiyor. Yanında ise kış aylarında en sevdiğim içecek salep :)


Son zamanları dinlerek, zevkle geçiyorum. Siz neler yapıyorsunuz ? Daha fazla fotoğrafımı görmek isterseniz instagramdan takibe almanız yeterli. 

Mutlu akşamlar :)

2 yorum:

Ruby Sue dedi ki...

Tess gerritsen'nın bu kitabı rizzoli&isles serisinden mi yoksa seriden bağımsız bir kitap mı?

Bu arada kupanızı çoook beğendim güle güle kullanın :))

mavidunyam dedi ki...

yok bağımsız bir kitap, Çok teşekkür ederim :)