2 Şubat 2014 Pazar

Rimmel Captan Khaki - Clarie's Oje

Merhabalar,
Sanırım bir süre daha Claire's ojelerle komnin edilmiş oje yazıları göreceksiniz =D

Rimmel Captan Khaki sonbahar - kışa çok yakıştırdığım bir renk. Çok şık duran bir oje. 
Claire's oje ise 6lı set içinde en beğenmediğim renkti. Rimmel'in bu ıjesini sürmek için seçerken gözüme ilişti ve deneyeyim dedim. Ama o kadar çok yakıştırdım ki renkleri, en beğendiğim arasına girdi Claire's oje =)


Rimmel ojeler benim favorim. Yassı fırçasıyla, kıvamıyla, sürümüyle yine müthiş. 2 katta opak oldu yine. Claire's ojeyi ise bu sefer 1 kat sürülmüş Rimmel ojenin üstüne uyguladım, ışıltıları daha iyi bir şekilde ortaya çıktı. Tek kat uyguladım. 

Bu arada Claire's ojeleri çıkartmak diğer simli ojelere göre daha kolay.

Mutlu günler :)

Hiç yorum yok: