20 Şubat 2014 Perşembe

Down Under Natural's Arganlı Sıvı Saç Kremi


Merhabalar,
Kısa bir aradan sonra yine buradayım :)

Uzun zamandır kullandığım bu ürünü yarısından fazla kullandım ve artık gönül rahatlığı yazabilirim. Bu serinin bende durulanan saç kremi de var. Banyo sırasında onu kullanıyorum, banyodan çıktıktan sonra ise saçlarımdaki fazla suyu alıp bu kremi sıkıyorum. Saçlarım kıvırcık olduğundan sıkıp bırakır gibi bir hareket yapıyorum sıktıktan sonra. 

Birçok şekilde denedim. Durulanan saç kremini kullanıp/kullanmadan ya da farklı bir durulanan saç kremi kullanarak. Kullanmayarak da denedim. Kesinlikle saçlarıma bir nem veriyor. Saçlarım daha yumuşak oluyor. Elektriklenmeyi önlüyor. Çok çok az bir elektriklenme belki oluyor. Onun dışında kırılmaya etkisi var ya da yok diyemem. 
Kokusu ise çok hoş. Saçta bir süre kalıyor da.


Böyle çift fazlı bir ürün. Kullanmadan önce iyice çalkalıyorsunuz.

İçeriği

Benim memnun kaldığım bir ürün oldu. Bitince yeniden alacağım. 

Sizin memnun kaldığınız sıvı saç kremleri var mı? Varsa deneyimlerinizi yazarsanız çok sevinirim :)

Mutlu günler :)

Hiç yorum yok: